• About
  • Contact
  • Sitemap
  • Privacy Policy
, Masa Sekarang:
SEKOLAH TRANSFORMASI

MAJLIS ANUGERAH KOKURIKULUM (MAKOM) KALI PERTAMA 2014

 

30hb September 2014 Majlis Anugerah Kokurikulum (MAKOM) ini merupakan majlis penyampaian sijil-sijil penghargaan kepada jawatan kuasa unit beruniform, kelab dan persatuan serta sukan dan permainan.Di dalam majlis ini juga pihak sekolah menyampaikan anugerah khas kepada pelajar-pelajar yang menunjukkan kecemerlangan dalam bidang Kokurikulum di mana mereka yg telah mengharumkan nama sekolah di peringkat negeri dan kebangsaan. Selain dari anugerah kepada pelajar sekolah juga memyampaikan anugerah unit beruniform, kelab/persatuan dan sukan permainan yang paling aktif.

Majils ini telah dirasmikan oleh YM Ir. Datu Jamigul Bin Datu Salin Ketua Sektor , Sektor Pembangunan Kemanusiaan Jabatan Pendidikan Negeri Sabah.





YM Ir Datu Jamigul Bin Datu Salin Ketua Sektor, Sektor Pembangunan Kemanusiaan, Jabatan Pendidikan Negeri Sabah








YM Ir. Datu Jamigul Bin Datu Salin bergambar bersama Tokoh Kokum (Pelajar) dan Tokoh Kokum (Ibubapa) Tahun 2014

Sempena Majlis MAKOM, sambutan harijadi Hajjah Latifah Haji Mustakim Pengetua Cemerlang SMK Arshad Kota Belud juga telah diadakan.




MAJLIS ANUGERAH KOKURIKULUM (MAKOM) KALI PERTAMA 2014 4.5 5 SMKARSHAD 30hb September 2014 Majlis Anugerah Kokurikulum (MAKOM) ini merupakan majlis penyampaian sijil-sijil penghargaan kepada jawatan kuasa unit b...


J-Theme